Monochrome îşi face nume în afara ţării!

19 august 2007
Nu mai e un secret pentru nimeni că din 2005, Heineken a încercat prin programul Heineken Music Thirst să descopere pe scena muzicii electronice din România DJ / producători pentru a-i susţine şi promova cu toate forţele. Nu mai e un secret pentru nimeni că anul acesta, Livio & Roby feat. George G aka Monochrome, reprezentanţii Romaniei la finala mondială Heineken Music Thirst Studio de la Las Vegas, au confirmat prin succesul lor că Heineken Music Thirst şi-a atins obiectivul!
“Nici nu ştiu cum am putea să le mulţumim celor de la Heineken, poate singura modalitate este de a-i face să fie din ce în ce mai mândri de noi şi realizările noastre”, spune Roby. După ce au câştigat ambele titluri puse în joc la finala mondială Heineken Music Thirst Studio de la Las Vegas, respectiv “The Jury’s Prize” şi “People’s Choice Award”, Livio & Roby feat. George G. aka Monochrome se află într-o ascensiune fulgerătoare. Nu au avut timp să sufle prea bine în lumânările din tortul primit la petrecerea surpriză de la întoarcerea lor în ţară pentru că a doua zi dimineaţă se duceau la studio să lucreze la setul pentru lansarea lor oficială. Succesul de la Las Vegas nu i-a făcut să îşi ia lumea-n cap, ci din contră, să fie mai atenţi şi mai responsabili, să muncească mai mult, să îşi dedice tot timpul muzicii. “Ne dorim să devenim cunoscuţi în mai multe colţuri ale lumii, să intrăm la o agenţie de booking şi să lansăm piese cel puţin la fel de bune, pe care să le mixeze cei mai mari DJ. Heineken ne-a ajutat să ne lărgim aria de contacte, iar un bun exemplu de reuşită este semnarea piesei «Pearl» la Organized Nature, label-ul lui Gabriel & Dresden, producători pe care i-am cunoscut la finala mondială Heineken Music Thirst Studio de la Las Vegas ”, spune George G, foarte încrezător în puterea lor de muncă, în viitor şi în Heineken, brand-ul care i-a susţinut prin toate forţele. “«Pearl» este o piesă absolut fantastică, abia aşteptăm să remixăm piesa şi să o lansăm. Suntem bucuroşi şi onoraţi să fim parte a proiectului Heineken Music Thirst Studio. Acest brand a descoperit puterea muzicii electronice pe plan mondial şi a găsit o modalitate de a inspira noua generaţie de producători”, au declarat cei doi Gabriel & Dresden. Imediat dupa succesul de la Vegas, Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken România, mândru de prestaţia băieţilor, spunea că “îi aşteaptă o perioadă grea, dar plină de satisfacţii din punct de vedere profesional. Monochrome este un proiect format din trei DJ / producători nu doar talentaţi, dar şi ambiţioşi, iar Heineken i-a susţinut încă de la început în a demonstra lumii întregi că scena muzicii electronice din România are multe talente ce merită descoperite”. Au mixat în prima zi de B’ESTIVAL, Heineken Music Thirst Opening Day, pe scena Heineken de la Dance Valley, Amsterdam, şi la O’asian, Seattle. În următoarele două luni sunt invitaţi să mixeze în New York şi Italia. Şi astfel, nici nu au expirat bine aerul de Las Vegas că l-au inspirat pe cel de Amsterdam. Imediat cum băieţii de la Monochrome au aflat de gig-ul oferit de Heineken la festivalul Dance Valley, în Amsterdam, s-au încuiat în studio pentru a pregăti un live act care să-i danseze pe olandezi până la orele dimineţii. Fiecare set Monochrome necesită ore întregi de învârtit butoane de mixer, sampler şi compresor, pentru că, aşa cum explică Roby: “cântăm live, exclusiv piesele noastre, este mult de muncă la producţia fiecărui track în parte, iar apoi repetiţiile mănâncă restul timpului rămas. Nu ne permitem nicio greşeală, fiecare sample din set îşi are rostul lui. Facem tot felul de artificii şi improvizăm pentru că vrem să fim mereu diferiţi, tocmai din acest motiv dedicăm foarte mult timp fiecărui live semnat Monochrome. Iar o invitaţie la un festival ca Dance Valley trebuie tratată cu toată seriozitatea”. Dance Valley este un festival legendă, asemeni Gatecrasher sau Creamfields, cu o istorie impresionantă în spate, care adună în două zile cei mai mari DJ reprezentanţi ai fiecărui gen al muzicii electronice, până la 70.000 dintre cei mai mulţi coloraţi şi puşi pe distracţie clubberi din lume, toate sub cupola unui “Cirque de la Dance”. Ediţia de anul acesta a avut loc între 14 – 16 iunie, iar Livio, Roby şi George G. au mixat încă din prima zi pe scena Heineken. La Dance Valley au fost impresionaţi de tot, de la sunet, lumini, corturi, scene, efecte până la coregrafie şi costume pentru animatori, iar Amsterdam a devenit unul dintre oraşele lor preferate, “este un oraş deosebit, foarte cosmopolit, cu o atmosfera primitoare şi o cultură unică”, a declarat George G. Exagerat de modeşti, au uitat să menţioneze că “they rocked the place!”, după cum spun imaginile de la eveniment şi amicii care i-au însoţit. “Gig-ul a fost pe măsura aşteptărilor noastre, am mixat pe scena Heineken care avea piscină şi ring de dans outside & inside şi am avut două seturi: DJ set Livio & Roby şi live act Monochrome. Am reuşit printre picături să îi ascultăm pe Gabriel Ananda, Agoria, Stephan Bodzin şi mulţi alţii. Dance Valley şi Amsterdam au fost pentru mine spectacole ale vieţii deosebite, unice şi nebuneşti în acelaşi timp”, a declarat Livio. Băieţilor de la Monochrome le-a plăcut mult arhitectura oraşului şi ar fi vrut ca timpul să le permită să viziteze oraşul în totalitate, să ajungă să îl descopere mai bine. Cu ascensiunea extraordinară pe care au avut-o în ultimele luni, nu ar fi de mirare să vedem Monochrome cap de afiş la următoarele ediţii Dance Valley. Momentan Monochrome îşi împachetează lucrurile şi aranjează în case-uri tot ce ţine de tehnic pentru următorul gig din New York. Băieţii vor mixa la un eveniment de lansare a unui noi produs Heineken care va avea loc în inima Manhattan-ului. Alături de ei va mai urca pe scenă trupa de punk alternative The Misshapes, considerată o adevărată revelaţie a genului.

comments powered by Disqus


Ne ajutam de "cookies" pe site-ul nostru pentru a ne asigura ca puteti gasi informatia pe care o cautati in cel mai simplu mod.
Continuand, acceptati aceste "cookies". Puteti citi mai multe despre "cookies" si cum functioneaza aici.